יצירת קשר

עומדים כאן לשירותכם בכל שאלה ובכל בקשה.
נשמח לעזור ולסייע.

פרטי
מטפל שיקומי
אנשי רכש
מידע ליצירת קשר

טופס יצירת קשר

שאלות נפוצות

באתר נמצאים הדגמים הקבועים שלנו. אם יש לכם צורך במכשיר אחר, גל קל תעשה כל שביכולתה על מנת לספק לכם אותו. באופן כללי, אנו מזמינים אתכם לשתף בצרכים שלכם על מנת שנדע למצוא או לייצר לכם את המכשיר המתאים לכם. לחצו כאן וספרו לנו על המכשיר שאתם מחפשים.

אחרי פנייה לרופא המשפחה, יגיע אליכם פיזיותרפיסט (היחידה להמשך טיפול של קופת החולים). במידה והוחלט שיש צורך במכשיר הנמצא בסל הבריאות, תקבלו ואוצ׳ר ממשרד הבריאות, אותו יש לשלוח אלינו במייל או בפקס. ברגע שהוואצ׳ר יתקבל, אנחנו ניצור עמכם קשר להמשך טיפול, תיאום הדגמה, ואספקה של המכשיר הרלוונטי.

לכל אזור בארץ יש מנהל אזור: צפון, מרכז ודרום. לחצו על כפתור ה״וואטסאפ״ על מנת לקבל שירות מהיר ויעיל ולתיאום בדיקת המכשיר ותיקונו. 

מנהל אזור שלנו מגיע אליכם להדגמה על מנת לוודא שהמכשיר מותאם לכם ולראות האם יש צורך בהתאמות נוספות על פי צורכי הטיפול ומפרט פיזי.

ודאי! סל הבריאות כולל מספר מכשירים וקטגוריות מצומצם. אם ברצונכם לרכוש מכשיר שאינו נמצא ברשימת סל הבריאות, צרו עמנו קשר ונדאג להגיע אליכם להדגמה. למגוון המוצרים שלנו, לחצו כאן