הטיפים של גל קל טכנולוגיות נגישות לחופשה מונגשת איכותית וטובה

טיפ מס' 1 – כיסא רחצה ושירותים מתקפל למזוודה

פיתחנו את כיסא הטיולים שלנו (המיועד לשירותים ורחצה), במיוחד עבור לקוחתנו המרותקים לכיסא גלגלים ומבקשים לצאת לטיול, נופש או נסיעת עסקים בארץ או בחו"ל, ולהמשיך בשגרה היום יומית שלהם. כיסא שירותים ורחצה חדשני זה, מתקפל ומתפרק, דבר ההופך אותו לאידאלי לשימוש בכל יציאה מהבית. ניתן להזמין תוספת של מזוודת נשיאה המאושרת להטסה.

חשוב לדעת:

  • הכיסא מיוצר על פי דרישת הלקוח במפעלי גל קל בישראל.
  • הכיסא מאפשר מעברים מהירים ופשוטים (מהמיטה או מכיסא אחר).
  • הגלגלים להנעה עצמית ניתנים להוצאה. במצב זה, הכיסא יכול לנוע באמצעות מלווה על ידי 4 גלגלים (דבר המאפשר צמצום של שטח אחסנה).
  • משקל 18 ק"ג, עומס מריבי 150 ק"ג, אורך כללי 850 מ"מ (כולל רגליות), גובה 960/990 מ"מ, רוחב/עומק על פי דרישה.

קישור לעמוד המוצר באתר גל קל

טיפ מס' 2 – כל הדגשים לטיסה קלה ונגישה

דגשים להזמנת טיסה לחו"ל למי שמתנייד בכיסא ממונע:

  1. הכיסאות הממונעים של חברת גל קל טכנולוגיות נגישות, יכולים לעלות לכל טיסה ובכך מאפשרים חווית חופשה עצמאית ומהנה.
  2. בעת הזמנת טיסה, חשוב למסור לחברת התעופה את כל המידע האפשרי על סוג הכיסא הממונע, סוג המצבר, מערכת ניתוק המגעים החשמליים ועוד.
  3. בכיסאות הממונעים של גל קל, כל המצברים מאושרים להטסה. ניתוק המגעים החשמליים מתבצע דרך הג'ויסטיק (מוט ההיגוי) של הכיסא הממונע.
  4. חלק מחברות התעופה יבקשו מכם להגיע לשדה התעופה לפחות שלוש שעות לפני ההמראה – מומלץ לוודא מראש מול חברת התעופה שלא תופתעו בעת הגעתכם לשדה.
  5. במידה ויש צורך לסיוע בזמן העלייה למטוס או לסיוע במעברים, עדכנו מראש את חברת התעופה. בכלל, מומלץ לספק מידע רב ככל האפשר.

הגעתם לשדה, מצוין! קודם כל חופשה נעימה, עכשיו:

בדלפקי הטיסה תוכלו לקבל כיסא גלגלים חלופי. לאחר ביקורת הגבולות, קיים שירות הסעה מיוחד (רכב גולף חשמלי) לשערי העלייה במטוס. כיסא הגלגלים שלכם יישאר בדלפק ואתם תאספו אותו בירידה מהמטוס. הכיסא יעלה כמטען יחד עם המזוודות, כלומר, חשוב לסמן את הכיסא כמו שמסמנים מזוודות. זכרו שיש כיום אמצעים דיגיטליים לסימון מזוודות, שיודעים לזהות את מיקום שלהן באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד, פעולה שיכולה לסייע מאוד באיתור כבודה שנעלמה.
זכרו לבקש שהכיסא הממונע שלכם ימתין לכם בעת הנחיתה.

במהלך הטיסה עצמה:

  1. במידה ויש לכם כרית ייחודית על הכיסא, רצוי לעלות אותה למטוס. כנ״ל לגבי כל ציוד רפואי לו תזדקקו במהלך הטיסה (תיק תרופות, ציוד לצנתור, ציוד סטריליזציה וחיטוי, שקיות/בקבוק שתן ובגדים להחלפה). מומלץ לקחת בתיק האישי שעולה אתכם למטוס ציוד צנתור ותרופות למספר ימים.
  2. במידה ואתם טסים עם תרופות הדורשות קירור, עדכנו מראש את חברת התעופה. בנוסף, כדאי מאוד לבדוק מול המלון ביעד הטיסה, שבחדר יש מיני בר שאפשר לשמור בו את התרופות בקירור. (רצוי בהזדמנות זו גם לבדוק מול המלון האם ישנו חדר נגיש לכיסא גלגלים, שירותים נגישים, מה רוחב פתח הכניסה לשירותים והאם המלון מונגש).

עליתם למטוס? אתם בחצי הדרך לעשות חיים משוגעים!

כנראה שתעלו ראשונים למטוס ויש סיכוי סביר שתעזבו אחרונים. זו הזדמנות אחרונה לבקר בנוחיות של שדה התעופה. במהלך הטיסה אל תשכחו לשנות מנחי גוף, להזיז רגליים, לגרוב גרביים אלסטיות.

הגעתם ליעד?

מקווים שהטיסה הייתה מהנה… בדיוק כמו בעלייה למטוס, היציאה מהמטוס תעשה באמצעות כיסא מעבר ובכניסה למטוס אמור להמתין כיסא הגלגלים שלכם. הצוות יסייע לכם להגיע אל אולם מקבלי הפנים.

תבלו, טוסו בשלום ותחזרו בשלום !

לחצו והורידו את כל אישורי ההטסה לכיסאות הממונעים של גל קל

דילוג לתוכן